onsdag 30 januari 2008

Längtar!!!!

YES!! :) om en timmes tid åker jag och systrarna iväg till friskis för att köra ett step pass!! Dom ringde innan och fråga om jag ville hänga med och med tanke på att jag är såååå himla tränings sugen så tackar man ju inte nej *hihi*

Ja jag får väl erkänna att jag var lite lat idag med maten.. Ingen av oss orkade laga mat idag så sambon körde iväg till Burgerking och handla mat...Men nu är det så att dom har kommit ut med en hamburgare som heter "chicken fullkorn". Jätte god och endast 6.2 points. Ja man kan ju avrunda upp eller ner. Jag räknar 6.5 på den. Sen tog jag minimorötter till!!
Jag brukar aldrig annars äta sådant dagen innan vägning. Men den är ju inte så dyr i points så det borde inte visa plus på vågen????!!!! Hoppas inte!!

Nä nu ska det snart bytas om till träningskläder.. Längtar!! :)
Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: