söndag 27 januari 2008

Söndag

Då var det Söndag. Det har varit en härlig morgon :) 30 minuters rask promenad blev det i lite regn och blåst. Såg att det var typ sju dagar sedan jag motionerade sist. Usch!!! Ska aldrig hända igen......
Har precis ätit lite lunch. Gott!
Idag blir väl en relativt lugn dag. Väntar på att sonen ska vakna så vi kan åka iväg till Busfabriken. Så där kommer väl att spenderas några timmar och sen är det dags att åka hem och laga lite middag. Ikväll blir det soffan med min underbara sambo och förhoppningsvis en bra film..
Imorgon är sambon pappaledig, så då ska han ta sonen till dagis. Jag ska åka ner till gymet en timme..YES, längtar!!! :)

Ha en forstsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej puman!
Jag villt acka för tips om Åh Så Gott.. Köpte de i fredags, å de var precis ett Heléne bröd! Skönt att äntligen hitta ett som är helt okej! Åt allt Längtan förrut o om jag inte missminner mig så är det 2p per skiva (vilket jag inte tyckte va okej pointsmssigt). o detta 1 p.. Skitbra :) så tack för det tipset!
Hoppas du får en bra vecka!!
Kram