onsdag 23 januari 2008

Onsdag

Jaha då var det Onsdag vilket innebär att det är vägning imorgon. Är lika nervös som alltid och känner mig även denna vecka, svullen och go :) Men men jag hoppas på ett minus!! :)
Idag är jag riktigt trött och vill bara lägga mig i soffan. Kommer nog inte bli så jätte mycket gjort idag känner jag. Orkar inte ens laga middag så vi ska nog vara lite lata och köra till burger king. Där äter jag chiken panini med morötter, den är bara 6 points. Alldeles lagom :)

Klockan fyra ska vi har visning på vår lägenhet så nu ska det städas lite men innan det så ska jag slänga mig i soffan tio minuter (man får ju passa på när lilleman sover)... :)

ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

Cee sa...

Det kommer att gå bra imorogn skal du se. Håller tummar och tår för dig =) men jag vet hur du känner dig inför varje vägning ... pepp pepp kram Cee

Anonym sa...

Lycka till på vägningen!
kram!

Linruz sa...

Pepp härifrån med ...det går nog bra på vägningen.
kram