söndag 13 januari 2008

Söndag=vilodag???

Söndag idag och solen skiner.....Härligt!
Har precis tagit en härlig dusch efter en långpromenad på 75 minuter. Då var dagens motion avklarad och man kan bara njuta av resten av dagen. :) Fick även med sonen och sambon. :)
Igår gick kalaset galant. Åt en jätte god middag ("bara" 9 points, tack vare att jag gjorde egen sås). Hoppade över kladdkakan. Sen när godiset kom fram, så blev det lite skumgodis. Så jag får väl säga att jag är nöjd :)

Nu ska det snart lagas lite lunch och i eftermiddag ska jag och sonen till busfabriken.
Ikväll ska det lagas kalops...Gott!!!

Ha en fortsatt bra dag

Dagens motion: 75 minuters promenad
Antal steg:11600

3 kommentarer:

Linruz sa...

Vad bra att kalasandet gick vägen utan allt för många points.
Ny vecka och nya utmaningar framför oss...Kram kram

Cee sa...

Vad duktig du är när det är kalas =) ja mitt kalasandet blev inte lika lyckad... Jo lyckad blev det men inte mitt intag av gott hi hi men men det är smällar jag får ta.. Nu skal det bli bättre på den fronten igen ... ha en fin ny vecka kram Cee

Cornelia sa...

Strongt att klara kalaset galant... Skumgodis mums... Just nu är jag så godissugen så jag kan krevera... Men jag skall hålla mig.
Ser fram emot en ny vecka.
Stor peppkram
Cornelia