torsdag 3 januari 2008

Ner!!!

Yes 0.4 ner. Känns super bra :) Det har ju trots allt varit nyår. Så summering av jul och nyår är 1.1kg ner och det är jag så himla nöjd med... Tror aldrig att jag har gått ner under jul och nyår. Det bevisar ju verkligen att man har ändrat sitt beteende och tänkande....
Ja idag var jag vägare på vv, plus några andra. MIn konsulent väntade sig nämligen rusning idag efter jul&nyår. Rätt fick han också, det var massor av folk. Men det var kul!!
Sen fick jag även i uppgift att hitta gamla foto från min start, man får tydligen ett diplom när man har gått ner 25 kg... Och det har jag ju gjort -25.9 för att vara exakt :)!!! Så nästa vecka ska jag stå framför allt folk och berätta min historia och sen ska alla få se bilderna....men det kommer nog gå bra :)

Nu ska det veckoplaneras.....
Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott gott gott!

va du är duktig! Skönt o se att livsstilen förändras! :)

Kram

Cee sa...

vad roligt med ett litet diplom =) grattis till ditt fina minskningsår 25 kg är inte fy skam de....
Ha en trevlig kväll kram Cee

batgirl sa...

Wow! Du är helt otrolig!
Vad kul det här med fotona.Då ser man ju verkligen skillnaden. Har tanken slagit dig att kanske lägga ut dom här på din hemsida? Jag funderar nämligen på att göra det på min sida. Vi får väl se...
Hur mycket har du kvar att gå ner?
Kram på dig!