måndag 7 januari 2008

Ny vecka....

Då var det Måndag och än så länge har det varit en lugn dag :) Och så kommer den nog fortsätta att vara. Idag ska jag ner på vv och hjälpa till och väga, ska bli skoj!! Innan dess så ska jag och sonen komma ut i den friska luften.....
Har precis avverkat lite lunch, jag var så himla hugrig så det fick bli en lite tidigare :)
Imorgon är sambon ledig och jag ska passa på att ta mig en promenad (min långa runda) längtar faktiskt lite *hihi*.....


Ha en fortsatt bra dag....

Dagens motion: Promenad (låg intesitet)
Dagens steg: 5400 (*skäms*)

Dagen rulla på som vanligt. Jag var nere på vv och hjälpte till och vägde. Där var super mycket folk. På Torsdag är det min tur......Nevös (som vanligt)
Imorgon hoppas jag på en bra motionsdag, någon form av motion blir det på morgonen. Antingen promenad (om vädret tillåter) eller så hoppar jag upp på motionscyklen. Sen ska det städas här hemma också (lite extra motion :) *hihi*)
Sov gott iallihopa....

Inga kommentarer: