lördag 12 januari 2008

Lördag

Jaha då var det lördag och morgonen har varit toppen bra..
Jag och syrran drog iväg imorse för att köra ett step pass. KUL!! Så himla skönt att träna på morgonen :)
Nu är det lunchdags, ska bli gott :)
Ikväll är det kalasdags. Det ska ju inte vara några problem, jag vet ju vad det är för mat. Får väl hålla händerna borta från allt godis som brukas ställas fram. Unna mig något lite kommer jag nog göra :) *hihi*
Ha en fortsatt bra lördag allihopa

Dagens motion: Step pass 1timme

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena min Puma! =)
hoppas kalaset ikväll går bra, o unna dig lite det är okej!


spenderar min lördag kväll i det mysigaste av mys lägen. (hmm har bingolotto på i bakgrunden, de e andra gången på lika många tillfällen, utan lott.. )
Ska nu resa mig upp från soffan, värma gårdagens icke använda matlåda (glamour en lördakväll jag vet *fniss*) tända 20 värmeljus o kandelabern, sätta på säsong två, tre eller fyra av greys anatomy, o bara njuta av att va ledig!

Hörs imorogn igen, eller på månda! :)
Kramar!! o tack för att du finns härute i cyberrymden, de e skönt med ditt stöd :)

Anonym sa...

Halloj

DU finner dig själv utmanad på min blogg.. :) (vill du inte så slipper du förstås)
ha en trevlig lördag!

Cee sa...

Hoppas din kalaskväll går bättre än min... här är det kalas för dotter... har nog ätit lite för mycket gott tycker inte alls det går bra när där är frestelser framför mig. öv... men en ny dag imorgon kram Cee