torsdag 24 januari 2008

Nöjd trots allt....

Jodå trots allt så är jag faktiskt nöjd med veckans resultat. Kan väl säga att jag förtjäna inte mer. Har ju faktiskt varit slarvig med motion och sen har jag ju hållt mig till mina points men lagt dom på lite mer snacks på kvällen istället. Så lite blygsamma 0.3 ner är jag jätte nöjd med :)
28.1 sammanlagt nu *glad* :)

TACK för alla kommentarer, ni är så himla gulliga. Utan er hade det inte gått så här bra:)!!!!

Jaha då var det dags för veckoplanering. Har frossat i lite räkor nu, blev faktiskt behagligt mätt (för endast tre points) :)

Sorry Hellen men idag blir det inga popcorn (glömde handla). Utan idag blir det vv chips och cola light till veckoplaneringen......Mums :)

ha en fortsatt bra kväll

5 kommentarer:

Linruz sa...

Men tjejen det var ju ett minus...gläds åt det och njut nu av colan och chipsen.
kram

Cornelia sa...

Jag som deppade lite över mitt lilla -0,4 igår har fått en massa pepp av alla vänner och skall nu peppa dig :-)
Ett minus är alltid ett minus, det kunde varit värre, det kunde varit +... Så heja heja och tänk på det totala minuset.
Kram och pepp
Cornelia

Anonym sa...

Åh Puman!! TJUGOÅTTAKOMMAEN KILO!!!
Snart 3 10 kgs potatissäckar!! JA menar.. DU ÄR SÅÅÅ DUKTIG!!!
0,3!! Gött!!!! Vad är de vi säger? Ett minus är ett minus så även 0,1 ska vi vara supernöjda med.. (typ du vet)
0,3.. hmm det ären tredje dels falukorv.. Ganska mycket de som försvunnit frå din kropp!

Fniss.. Snacks o Cola light är Godkänt ;)
Jag har planerat in Popcorn i mitt schema idag, blev såå sugen!! :)

Ha en go kväll! O njut av din 28,1 försvunna kilon.. !! Duktigt så de skriker om det!! *galet*
Puss o KRAM!!

batgirl sa...

Jag håller med alla föregående talare. Som sagt det var ju iallafall ett minus. Du är superduktig som kämpar vecka efter vecka. Njut nu av dina chips och cola...
Många kramar från mig!

Cee sa...

Måste jo också få gratullera dig endnu ett minus. Bra jobbat
kram Cee