fredag 18 januari 2008

Fredag..

Jaha då har den här fredagen sussat förbi. Trodde verkligen att jag skulle träna idag men med en fullspäckad dag så fanns det verkligen ingen tid för det. Dagen har nämligen sett ut så här....
Vaknade, åt frukost, duschade, inskolning på dagis med sonen, åt lunch, massa ärenden, veckohandling, laga mat, diska, lekte med sonen, natta sonen och nu sitter jag här. Med andra ord det har verkligen inte funnits någon tid....
Imorgon hoppas jag på att jag och sonen kan ta en morgonpromead när sambon är iväg och jobbar. Får hoppas på att stormen inte har dragit in än här över skåne....
Nu ska det bara slappas i soffan med lite gott :)

Ha en fortsatt bra kväll....

1 kommentar:

Anonym sa...

men Puman..Hmm.. Befinner du dig i skåne?? *fniss* jag trodde du befann dig i stockholm? ja ja en så där petitess :)