torsdag 13 mars 2008

YYYYEEESSS!!! :)

Ja vet inte riktigt vad jag känner eller hur jag skulle reagera när vågen visade 66.9!!!!! Målvikten är nåd (67) och det kan väl sammanfattas i ett ord.....GLÄDJE! Veckans minus blev 1.1 och det är jag jätte nöjd med.
När jag stod framför klassen och fick berätta att jag hade nått min målvikt ville jag bara hoppa av glädje. Till och med några glädjetårar var på väg.
Hela mitt liv har jag varit överviktig så det är absolut stort för mig... Kan inte fatta det ännu!!

Hur ska jag nu sammafatta denna viktresa. Kan väl börja med att säga att den är absolut inte över. Nu ska jag lära mig att hålla vikten och det är ju inte hur lätt som helst. Men det får ta den tid det tar... Det enda jag kan tänka på nu är att jag är i MÅL!!! :))))

Sammanlagt blev det 32.7!!!!

Nu ska det veckoplaneras. Till det blir det lite påskskum och påskmustlight!!

Ha en fortsatt bra kväll

14 kommentarer:

Malin sa...

GRATTIS! Gud vad du är duktig!! Jag kan inte förstå hur du känner det just nu men kan bara säga att jag längtar tills jag har samma känsla som du har just nu =)
Har du några tips på vägen? =)
Kram /Malin

Anonym sa...

kan du inte lägga ut före- och efterbilder på kroppen? kul att se :D

Cornelia sa...

Fantastiskt! Stort grattis du är en stor insprationskälla.
Håller med föregående talare, vore kul att se lite bilder om du känner för det.

//Cornelia

Fröken Finemang sa...

Åh Sötaste!! Jag gråter!! Va härligt! Puman är i mål! 1,1 dessutom!! Grattis vännen!! Du är såå värd det och nu ska det hållas! Jag är inte ett dugg nervös för det :) Du fixar 32 kg ner och kan stå still! Men Sara!!!!!! O GUD VA ROLIGT!!!!!! jag har ju en Symbolisk "Sara i mål" present.. :) Men då får du maila din adress till jagebra@spray.se, Gött mycker grattis!! stora kramar!!!

batgirl sa...

Jag kan känna din glädje, blev tårfylld när jag läser att du är i mål. Du har jobbat hårt och du har klarat det nu! Du är en riktig kämpe. Jag kommer snart oxå i mål hoppas jag...
En STORT GRATTIS och en STOR bamsekram till en riktig vinnare!

Cee sa...

Så himla skoj blir riktigt glad för din skull... ihhh så duktig du har varit... Dansar och skuttar med dig hi hi... he en underbar helg kram Cee

Anonym sa...

Grattis! om 12 kilo är det min tur:) lääängtar!! du har vart sååå duktig!! kraam

Anonym sa...

GRATTIS! Har ju nyss börjat läsa här =) men gud va skoj för dig!! En lång resa med ett lyckligt slut! Ser fram emot att fortsätta läsa om ditt liv!

Anonym sa...

Ett jättestort Grattis till dig! Du är verkligen en förebild och du ger mig världens inspiration till att jag också ska klara detta!
Det ska bli spännande att läsa om hur det går för dig, säkert bara bra! :) :)

Kram/Annalee

Anonym sa...

Åååå, GRATTIS till dej :-D
Det är så otroligt roligt att höra om er som kommer i mål, då känner man att det faktikst ÄR möjligt.
Trevlig helg på dej
// Louise

Annie sa...

Gudars vad du är duktig! Stort grattis!!!

Vardagsliv och Tankar sa...

GRATTIS!!!!!!!!

Gud vilken inspirerande resa du har gjort. =) Jag väger i dagsläget ungefär som då du började. Under tre veckor ungefär har jag jobbat med vikten. Och gått ner från nånstans (över?) 99,6 till 94,8 (idag). Jag är stolt över mig själv och jag ska fortsätta kämpa. Och bloggar som din är precis vad som behövs! SÅ TACK!

Anonym sa...

Stort grattis! Du har varit och är jätteduktig!!

Anonym sa...

GRATTIS! JÄTTEMYCKET GRATTIS! Jag har också typ varit överviktig i hela mitt liv och har varit nere på "normalvikt" och vänt. DET ÄR UNDERBART! Nu ska jag bli lika duktig som dig :-)