onsdag 12 mars 2008

Onsdag

Jaha så var det onsdag igen... Vilket innebär att det är vägning imorgon... Denna veckan är jag super duper nervös *hihi*. Har ju endast ett kilo kvar och vill verkligen klara av det nu!!!! Vi får väl se vad vägen visar imorgon. Gärna 67 eller mindre :)
Som jag sa igår så behöver min kropp ett par dagars vila från motionen. Tar tag i det på fredag igen :)
Nu på morgonen har det varit fullt upp.. Diskning, tvättning, byte av lakan, rensat lite, städat toaletten och till sist ätit lite lunch. Man hinner rätt mycket när lilleman är på dagis :)
Nu nannar lilleman gott så jag ska passa på att läsa min bok...

Ikväll serveras det en riktigt "latis" middag :)
Jag ska ha; Gröna slaktarens köttbullar, potatismos, grönsaker och lingon
Killarna ska ha; Fiskpinnar, potatismos, grönsaker och remouladsås

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Lycka till med vägningen idag!! Håller tummarna!! kramkram!