onsdag 5 mars 2008

Onsdag

Onsdag idag, en solig sådan :) Härligt, man blir så mycket gladare och piggare. Jag och sonen ska ut och njyta av den friska luften efter att han har sovit lite middag.
Jag och syrran skulle egentligen träna step ikväll men det blev lite ändrade planer.... Så när lillkillen var på dagis så hoppade jag upp på cykeln i 30 minuter. Det kändes verkligen i benen att man träna igår *hihi*
Imorgon är det vägning och jag behöver väl inte berätta längre att jag är lika nervös som alltid. Kanske lite mer nu i och med man börjar närma sig mål...1.2kg kvar :)!!!!

Ikväll serveras det pasta med vv´s carbonara sås. Ska även skiva ner lite champinjoner och paprika i såsen. Även en god sallad till. Till killarna i huset blir det schnitzel, pommes och b sås. (inget för mig alltså) :)

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt låter så positivt och lätt i din värld: snälla låt mig flytta in ;-)

Jag hejjar på dig i massor imorgon! Tycker du är så enormt duktig. Så duktig tänker jag också bli :-)