tisdag 18 mars 2008

Tisdag

Då var det tisdag. En väldigt snöig sådan. Snön ligger kvar vilket är väldigt mysigt. Jo tills det börjar att töa. Avskyr det. Nu längtar jag ännu mer till våren. :)
Det blev ingen motion igår. Bara massa spring till soprummet och städning. Ikväll är det step som gäller (om pappa inte ska jobba över *håller tummarna*!! Är så himla sugen på att träna !! :)

Nu på morgonen så har lilleman varit på dagis. Så min morgon har beståt av packning och tvättning. Resterande av dagen så ska vi bara vara inne. Lilleman är genomförkyld plus att han har fått sin dos av frisk luft redan idag. Nu vill jag ha han frisk, är trött på hans rinnande näsa. Kan tänka mig att han känner likadant!! Nu är han iallafall lite påsk ledig ons-tis! Ska bli mysigt.:)

Testade vv´s eclairs (tror att det stavas så) Dom var sååå himla goda. Var verkligen värda 2 points :) plus att det var lite choklad på dom och med tanke på att jag inte har ätit det på tre veckor så var det extra gott!! chokladen har varit slut på vv (jag som älskar choklad) men nu på torsdag så ska det ha kommit en nyhet. Någon som har testat den?? ja jag längtar iallafall *hihi*!!

Ikväll serveras det korv stroganoff och sallad (det får bli en sådan enkel rätt idag med tanke på att den ska förberedas innan träning).

Ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh en nyhet nu blir jag nyfiken vad är det för något???

Fröken Finemang sa...

är det soft caramel?
Så har jag testat! Och det min vän.. Är Guds gåva till viktväktaren!! *fnissar längtande*

Malin sa...

Jag har testat den nya =) Supergod verkligen! Plus är nya förpackningar också. Men jag tror att det är två nya..hmm..en som liknar den gamla mjuka som smakade lite som japp...fast denna nya är ännu godare och smakar nästan exakt som japp =) Mycket gott!