torsdag 6 mars 2008

Neråt iallafall....

Ja det blev inget jätte bra minus. 0.2 ner och just nu är det BARA 1 kilo kvar. Jag hade detta på känn att det inte var så mycket. Men jag är nöjd och kör på som vanligt.. :)

Dagen har varit kanon. Det blev en tripp till väla där jag hitta en skit snygg vårjacka. Kommer nog ett foto imorgon :) Även en snygg blus/skjorta hittde jag.
Alltså så har det varit en toppen dag. Fick även dela ut mycket stjärnor idag och det är alltid kul att göra folk glada. Fick även äran att dela ut stjätte stjärnan till min syster...Hon är så duktig!!!

Nu ska det veckoplaneras. Äta lite popcorn och ett stort glas sprite zero!!!

Ha en fortsatt bra kväll

4 kommentarer:

batgirl sa...

Jättebra! Du lyckas vecka efter vecka. Bara 1 kg kvar, och du är snart framme! För mig går det bara trögt. Men jag har inte tänkt att ge upp! Vi är ju faktiskt snart i mål!!!!
Kul att snart få se lite kort på dig igen...
En stor kram

Fröken Finemang sa...

Åh vad bra det går snart målgång!
du är superduktig!! ha en goo fredag!! kramkram

Cee sa...

Jamen bara 1 kilo kvar det är jo toppen. Du är jätteduktig... minus som minus alla minusar är välkomna =)Gläder mig till att se din fina nya vårjacka.. det var ett tag sedan jag var på Väla det är nog snart på tid att köra ditt igen. ha en trevlig helg kram Cee

Anonym sa...

Vad underbart att snart vara i mål! Har du lagt ut några före och efterbilder? Ska kolla runt på din blogg annars vore det superskoj att se skillnaden!!