söndag 2 mars 2008

Söndag

Så var det Söndag, en tråkig sådan. Har suttit på akuten hela morgonen med lilleman. Han har så slemmig hosta att han hade svårt att andas. Nu är det bättre och han sover just nu....
Jag har ätit lite lunch... Gott!! Var rätt hungrig :)
Så även idag blir det en hemmadag. Vilket inte är så kul men vad ska man göra. Daniel jobbar till två sen ska han upp i lägenheten.

Igår gick det sådär med pointsen, gick över med två eller tre stycken. Helt ok! Med tanke på att jag aldrig äter upp mina bonuspoints så är det ok att göra så ibland.....
Imorgon blir det ett step pass på kvällen. Om allt går som det ska, Hoppas!!

Ikväll serveras det kalops, kokt potatis och rödbetor...

Ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Åh va skönt att det är lite bättre med Lilleman! O att Renoveringen börjar bli klar så du kan träffa sambon (Daniel :)visst var det daniel? orkar inte gå tillbaks o kika nu..) lite mera :)
Hörru du! Hoppas du komemr iväg på träningen imorgon! annars får du hoppa upp på cykeln ;) Vill se bra resultat på torsdag! *närmar sig målvikt med stormsteg, min lilla puma gör!!* fnissar.
Nä, om jag skulle återgå till min tenta.... ? eller?? Ska Bara ;) kolla bloggar, vvforum, dricka Pepsi, diska?, cykla?, o allt annat först ;D kram kram på dej!

Fröken Finemang sa...

de va daniel han hette! *Stolt över mitt minne* hehe

Fröken Finemang sa...

man kan också istället för att skriva tenta se Greys Anatomy repris..
Eller terrorisera Saras bloggkommentarer! :)