lördag 8 mars 2008

Lördag

Då var det Lördag, en mysig och solig sådan :) Morgonen har varit kanon. Daniel är iväg och spelar match. Jag och lilleman passade på att gå ut i det fina vädret. Vi var en runda på lekplatsen och innan det var dags att gå hem och sova middag så tog vi en 20 minuters promenad. Som det ser ut nu så blir det en lite längre promenad sen :)

Nu har jag precis ätit lite lunch. Tänkte nu slänga mig i soffan och läsa min bok innan lilleman vaknar....

Glömde fota mig i min nya jacka igår....men det kommer snart..
Det blev ju även lite shopping igår :) Ny jeanskjol, tröja, bh, trosor och väska. Lilleman fick bok, kritor och block.

Ikväll serveras det Bakad potatis med....... :)
1 port á 5 points
Bakad potatis 2
Räkor 2
Keso 1
Sallad
Majs

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade din blogg på VVs hemsida =) Inspiration! Jag har precis börjat min andra vv-resa. Har ca 25 kg jag ska gå ner. Förra gången var 2004 då jag gick ner 22 kg =) i Helsingborg faktiskt! Nu bor jag i Falköping och kör för fullt. Första vägningen -1,4 yes!