onsdag 19 mars 2008

Onsdag

Då var det Onsdag, vilket innebär att det är vägning imorgon. Det är första veckan sedan januari 2007 jag INTE är nervös inför vägningen. Känns skönt faktiskt :)
Hur har morgonen sett ut då??
Den började halv sex (mindre kul). Låg och myste lite i sängen och tittade på tv. Sen gick Daniel upp med Benjamin (kom på att jag aldrig har skrivit ut hans namn innan-men med tanke på att jag har en egen blogg om honom så behöver jag ju inte hemlighetshålla hans namn :) ).Sen fick jag iallafall vila vidare en halvtimme innan det var dags för frukost. Sen har vi bara myst, plockat undan lite och handlat present till syrran. Nu sover lilleman, Daniel är uppe i lägenheten och sätter lister.
Jag har precis äit lite lunch :) gott!! Vid två tiden kommer min syrra hitt. Jag och Daniel ska tömma lite köksskåp och bära till andra längenheten......

Måste även berätta att jag fick ett litet paket på posten utav Helene (www.frokenfinemang.blogspot.com) I paketet låg 3 super goda vv barer och ett jätte gulligt meddelande!!! tack så himla mycket - du är för go!!!

Ikväll serveras det kycklingfilé, ris, bsås och broccoli

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Åh vilket fint namn på lilleman!
Kul at du uppskattade innehållet.. Tänker avslöjs något nu.. Det va meningen att de skulle ligga Blåbärsbars i kuvertet istället, men de råkade jag få smak för (när de goda goda barsen tar slut finner smaklökarna nya vägar ;)) under tentaskrivande i helgen så de va slut när jag skulle posta dem.. *toktokigt* men kul att du gillar Lemon Dreams.. Din dröm är ju ändå uppnådd ;) Litt poetiskt?! *fnissar* Nu ska jag floata och sen installera mig i mammas gästrum.. :)
hörs! ha en bra dag! KRamkram