torsdag 20 mars 2008

Usch det var inte kul....

Jo det blev som jag trodde. Konstigt att man kan känna det på sig men men jag lyssar på min duktiga konuslent... Det tar ju ett tag innan kroppen vänjer sig. Nu ska jag minska fyra extra points till tre. Vi får väl se hur det kommer att gå. Sen har jag inte tränat som vanligt denna vecka och äter man då mer så är det inte konstigt att vågen visade 0.4 upp. Men men jag tänker inte lägga ner mer energi på det utan kör på som vanligt. Jag kan ju detta :)

Fick en liten fråga av Linda... Lilleman är 17 månader :)

Syrran tog lite målviktbilder innan. Så nu under dagarna kommer dom att komma in här :)

jag veckohandla innan idag så det blir ingen planering idag... så nu ska jag bara njuta av lite påskskum, påskmust light och "Du är vad du äter"

Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar ju ett tag att lära sig äta enligt jämviktsprogrammet. Tycker du är sååå duktig! Ser fram emot bilder! :) Glad påsk!

Fröken Finemang sa...

*sjunger* åh saaaara kom ut ukväll ja väntar vi hörnet vid seven eleven (går den så?) ja bara fick ett ryck.. hihi men iaf.. 0,4, kirrar du ju o bra med duktig konsulent som vet vad man ska göra.
du är asduktig, ta åt dig det!
kraaaam

Anonym sa...

LYCKA TILL