fredag 14 mars 2008

Fredag

Då var det fredag...helg igen!! Nu har det väl lagt sig lite och jag har börjat och inse att jag verkligen har nått min målvikt...Jag är så himla glad och lycklig att jag har lyckats göra en sådan bra invenstering på mig själv. :)
TACK alla för era fina kommentarer och allt ert stöd och pepp.... NI är underbara :)
Nu går resan vidare och nu är det dags att jämvikta. När jag slog in min nuvarande vikt på calculatorn så gratulerade den mig och lade till 4 extra points :). Det känns lite konstigt att jag ska äta så "mycket". Till helgen är det skönt att ha dom extra men på vardagarna så trivs jag bra med mina 19 points. Jaja men det ska nog gå bra. Det finns alltid någonstans man kan stoppa dom *hihi*..
Det kommer lite bilder sen.....inte idag men snart :)

Det blir ingen motion idag i heller. Lilleman har kräkt i natt (sista gången kvart över två och än så länge har det inte kommit mer *peppar peppar*) plus att han har feber.
Daniel är just nu och veckohandlar sen ska han upp och renovera. Nu är det inte mycket kvar......skönt!! :)
Så det blir en lugn dag här hemma med massa mys med lillkillen... Men det gör inget, det är ju så himla mysigt :)

Ikväll orkar ingen av oss laga mat så jag ska köpa kycklingkebab utan dressing (gör en egen på vv fraiche). Till Daniel blir det nog en pizza...

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: