torsdag 20 mars 2008

Torsdag

Då var det Torsdag.. Ingen rolig sådan. Jodå allt är toppen förutom att det förmodligen kommer att visas ett plus på vågen. Nu dom sista dagarna har jag fått i mig mina extra points vilket har resulterat att jag känner mig uppsvullen. Inte så himla kul men hoppas bara på att det är kroppen som håller på att vänja sig. Jag har fått plus på vågen innan. Bara till att kämpa vidare ju!! :)
Så idag känner jag abslout inte för att gå ditt. Men jag ska hoppa in som vägare och plus att jag ska köpa dom nya chokladen :) Men som jag säger till alla. Det är viktigt att gå ditt varje vecka!!!

Nu har påsken börjat och det är så mysigt med alla dessa färger. Tyvärr blir det inget påskpynt här i år med tanke på att vi är mitt uppe flytten....

Uppdaterar senare om hur det gick...

Ha en fortsatt bra dag

4 kommentarer:

Cee sa...

Lycka till idag det har säkert gått bra kram Cee

Anonym sa...

Lycka till! Du ska se att det går bra!

Fröken Finemang sa...

Hej Vännen! kroppen måste vänja sig med de extra pointsen! Så gå o var glad ty det kunde vara värre ;) Sen kommer de gå så bra så bra :)
Kram!

batgirl sa...

Kroppen håller ju på att testas nu under 6 veckor som jämnviktsprogrammet håller på. Så det är väl förklaringen till att du känner dig uppsvälld. Men jag tror att det går bra för dig, du är ju såå duktig!
Kram o ha én trevlig påsk!