torsdag 6 mars 2008

Torsdag

Ja så var det Torsdag, vilket innebär att det är vägning.. Är lika nervös som vanligt. Vill inte ens spekulera om hur det har gått. Om några timmar vet jag *hihi*!

Nu sover lilleman och Daniel är uppe och renoverar. Han är ledig nu i fem dagar....mysigt!! Efter att lilleman har vaknat och ätit lite middag så ska Daniel ta en en liten paus i renoveringen. Vi ska nämligen till Väla (köpcentrum)... :) Vi ska ha lite små saker plus att jag vill ha en ny vårjacka!!!
Sen kör Daniel mig ner till vv. Ska vara där lite tidigare med tanke på att jag ska hoppa in som vägare idag...

I och med vi ska vara borta hela dagen så ska vi faktiskt äta Burger King när jag kommer hem. Där blir det chicken fullkorn med morötter och cola light.. Gott!! "Bara" 6.5points

Uppdaterar senare om hur det gick

Ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig...
Bra tips om Burger King i bland blir det stressigt och då är det bra att veta de snabba alternativen som är lite bättre!
Kram

Cornelia sa...

Håller alla tummar för dig idag.
Kram Cornelia

Anonym sa...

Hur gick det? Hur gick det?