söndag 30 mars 2008

Söndag

Då var det Söndag. En blåsig sådan men riktigt härlig :) Efter frukost imorse packade vi in oss i bilen och åkte till Pålsjö skog och gick en härlig promenad :)
Det går framåt med vår nya lägenhet. Sakerna börjar och få sin plats. Trivs jätte bra :)

Igår var det middag och bowling med kollegerna på viktväktarna. Det var super kul...
Imorgon ska jag hoppa in som vägare på vv. Lika kul som alltid!!! Men jag väntar med min egen vägning tills på Torsdag. Är lite av en "vane" människa och håller mig gärna till en och samma dag *hihi*!!
Veckan kommer annars vara lugn. Daniel ska bara jobba onsdag och Torsdag så det ska bli mysigt och ha han hemma :)

Med motionen har det ju gått si så där med nu under flytten men igår blev det 30 minuter på motionscykeln och 30 minuters promenad idag. Om allt går som planerat så är det cykeln som gäller imorgon och step på tisdag. (Hoppas!!!)

Sitter just nu hemma hos mamma&pappa (har inget internet än så länge - tråkigt!!!) Ska äta söndags middag här. Det serveras grönsaksfylld köttfärslimpa, potatis, sås och grönsaker... Gott!!!

Hoppas allt är bra med er. Som sagt så blir det inga speciella kommentrer i era bloggar men jag är iallafall inne och kikar :))))

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade hit via "sommar2008" och blev ju nyfniken.. hi hi... Trevligt att stöta på en Helsingborgare OCH ViktVäktare samtidigt! :-D