söndag 16 mars 2008

Söndag

Söndagen är här och även denna helgen börjar närma sig sitt slut. Det har varit "fullt ös" hela morgonen. Packat, rensat och lekt med lilleman. Han är just nu snuvig och hängig så det har blivit lite mys också :).

Gårdagen var jätte bra. Solen tittade fram och det blev en riktigt härlig dag. Vi packade in oss i bilen och åkte till Pålsjö skog (jag, lilleman och mamma). Där matade vi ankorna och upptäckte skogen lite. Till slut orkade inte lilleman längre och ville sitta i vagnen. Vi passade då på att ta en rask promenad igenom skogen. Det blev 30 minuter. Härligt :)
Sen åkte vi hem till mamma&pappa. Vi stannade även där och tittade på Melodifestivalen. Rätt låt vann!!!! :) Iallafall så det blev det inga fajitas utan dom skulle ha "hämte" mat. Så det blev Burger King. Tog den berömde Chicken fullkorn som endast är 6.2 points. Så det var ju inte så farligt.....

Resterande av dagen kommer jag att packa lite. Solen tittar även fram så om lillkillen är lite bättre sen så blir det även lite frisk luft. Daniel jobbar till två sen är det renovering som gäller för han. Det enda vi har kvar nu är att sätta ditt vasken i köket, sätta fast lister och att rörmokaren ska komma i veckan. Sen ska det flyttas :)!!!!!! (och städa så klart *hihi*)

Så ikväll ska det serveras fajitas :)

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Hej vännen! låter som en bra helg! Min består av studier :)
Jo.. jag gick in på den här sidan: http://www.statcounter.com/
och sen följde jag bara anvisningarna! Och om jag kunde.. Så kan du utan problem :)
sen när man ska fixa in det på blogger på finns klara anvisningar även om det! Säg till om vill ha mer hjälp =) men jag tror du klarart! :D
kramkram