torsdag 13 mars 2008

Torsdag

Då var det Torsdag, en väldigt nervös sådan. Jag hoppas och hoppas på ett kilo minus eller mer men det är ju rätt mycket. Bara det är minus så är jag glad :) Men jag vill ju såååå gärna nå min målvikt IDAG *hihi*
Ska även ner lite tidigare på vv, ska nämligen hoppa in som vägare. Så nu ska jag slänga ihop lite middag innan lilleman vaknar. Sen ska vi hem till min syrra. Hon ska passa lilleman när jag är borta.

Nu ska jag läsa lite i min bok innan jag ställer mig vid spisen :)

Uppdaterar senare om hur det gick

Även ikväll serveras en "latis" middag....
1portion á 7points
Fullkorns pasta -duoval 4
vv wienerkorv 1
vv pasta sås 2
Färska champinjoner
Majs

Skiva korven och champinjonerna och stek upp. När såsen är klar så rör ner korv, champinjoner och majs. Krydda lite och ner med lite vitlök. Servera med pasta och sallad

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: