lördag 15 mars 2008

Lördag

Så var det Lördag.. Rätt skönt att dagarna går lite fort nu faktiskt. Nu vill man bara flytta och det ska vi ju nästa helg :).
Det är bättre med lilleman. Ingen kräkning och nästan ingen feber i heller :) Så när Daniel kommer hem ifrån jobb med bilen så ska vi iväg till "Pålsjö skog" och gå lite. Även mata lite ankor :) Men börjar det och regna så struntar vi i det. Vill inte att lillkillen ska bli blöt och kall, då blir han säkert sjuk igen......

Igår åt jag upp alla mina 23 points. Tyckte att det var alldeles för mycket, det kändes inte bra i magen.. Som det ser ut nu så ska jag bara äta mina 19 points idag. Tänkte ta det lite lungt nu i början med ökningen.

Äntligen är det final i melodifestivalen. Hoppas på att Charlotte Perrelli tar hem det....
Ikväll serveras det fajitas

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Halloj! Eftersom jag inte orkar mig masa ut så lägger jag ett brev på brevis på måndag :D Jag tror jag hoppas på Sanna nielsen, hört den låten en gång bara så jag är lite osäker, men hon har ju en fantastiskt röst och kan ta över som drottning! :D Men Perelli är inte direkt kass!! Men hoppas på någon av dem, även om det är Linda Begtzings låt som kommer snurra här mest hihi
Nä, men om jag ska sluta smita från tentan.. :D Kram o ha en underbar helg!!