måndag 10 mars 2008

Måndag

Så var det måndag och ny vecka.....lite tråkigt att helgen är över men solen skiner så fint idag så det gör inget :) Vi har redan varit ute i 1 1/2 timme idag, härligt!! Vi har busat en massa och så blev det en liten promenad på 20 minuter. (Idag får man vara glad för varenda minut man får. Det är ju nämligen inte så kul att åka vagn för länge :) )
Nu nannar lilleman gott och jag har ätit lite lunch....
Dagen kommer väl se ut så här....
Vi ska ut en runda till idag, jag ska rensa lite och börja packa så smått. Daniel är ledig idag så han är uppe i lägenheten och renoverar.

Ikväll serveras den en köttfärsröra med morötter, ris, vitlökssås och sallad

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh lät väldigt gott med köttfärsröra! Här serveras bakpotatis o tonfiskröra! Ha det gott!

Malin sa...

Måste bara säga att jag började läsa din blogg i januari och du har verkligen inspirerat mig! Nu känns det som om jag också är på G =) Så måste ju säga tack! =)
Du är superduktig och man ser stor skillnad på dina bilder =) Ha en trevlig kväll!