torsdag 24 april 2008

Torsdag

Då var det Torsdag. Alltså vägning om några timmar. :) Ja det är faktiskt lika roligt varenda gång det är dags att åka dit oavsett hur man känner. Känner jag mig smal & fin så är det kul med ett litet minus och känner man på sig att det är ett litet plus så är det härligt med all pepp och inspiration som man får på mötet och av alla man träffar där. Men som vanligt så är jag lika nervös. Undrar egentligen när det ska gå över. Kanske nästa vecka när jag blir GULDMEDLEM *hihi* :)!!!!

Nu på morgonen har Benjamin varit på dagis. Jag har passat på att vika lite tvätt, tvättat och dammsugit. Ja inga roliga saker men i och med Daniel är ledig imorgon så är det skönt att ha det klart.... Imorgon har vi lite andra saker på schemat. Veckohandling, handla vårskor till familjen och förhoppningsvis så blir det lika underbart väder så vi kan vara ute.

Lilleman har precis somnat, det tog ett litet tag. Han var på det humöret idag :) Men jag hoppas vi hinner ut en runda i det fina vädret innan jag ska iväg.....

Uppdaterar senare om hur det gick

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Jag tror det har gått troll o min kropp.. har kommit under 80kg 3 gånger nu men kommer inte längre för veckan efter går jag upp igen:( Snyft! men men jag ger faaaasiken inte upp!! Nej nej!!

kraam

Fröken Finemang sa...

det kommer gå bra!!
härligt o känna sig smal o fin :)
Puss o kram!