torsdag 17 april 2008

Torsdag

Så då var det Torsdag vilket innebär att jag har varit och vägt mig idag. Vaknade imorse med värsta illamående och magkatarr. Mindre kul!! Men i och med lilleman fortfarande är sjuk så tackade han inte nej till en heldag i sängen med några disney filmer. Jag mådde sedan bättre så att jag kom iväg till vägningen iallafall... Resultatet är helt ok. 0.2 upp! Plus är ju aldrig kul men 0.2 är ju inte hela världen....

Är så himla trött i hela kroppen (blir alltid det efter att jag har haft magkatarr) så det blir ingen långkväll för mig. Ska iallafall veckoplanera sen blir det nog sängen för mig...

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

o dessutom ska väl du stå sill? ;)
så 0,2 upp eller väl lika bra som 0,1 ner ;) du hamnar ju på samma nuffror ändå till slut=)

hoppas du kryar på dig!
kramkram