onsdag 9 april 2008

Onsdag

Då var det Onsdag. Vilket innebär att det är vägning imorgon :) Ja lika nervös är jag som alltid men det är även lika kul att gå ditt. Ska även hoppa in som vägare imorgon. :)
Idag skiner solen och efter att lilleman har sovit middag ska vi ut i värmen :)

Ikväll är det step som gäller. Härligt!! Min träning slutar åtta och Daniels börjar halv nio så det är snabba ryck hem...

Igår gick det inte så bra med pointsen. Jag fick icke i mig alla mina points. Det blev 19/24. Men jag brukar inte kunna äta så mycket när jag har tränat så jag får väl "skylla" på det :)

Ikväll så serveras det rester. Ja vi är lite lata idag men det blev ju 2portioner kycklingpaj över och den äter man gärna två dagar i rad. Så idag blir det paj och sallad.. mums!!!

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: