onsdag 30 april 2008

Onsdag

Då var det onsdag. Valborg idag! Det blir mys med familjen för hela slanten :) Mysigt!! Vi ska även vara lata idag och hämta mat. Ja ingen av oss orkar laga idag så det blir enklast så :) vi får väl se vad det blir för något gott!! :)
Ja då var det vägning imorgon.. En dröm blir verklighet för mig imorgon :) Jag blir GULDMEDLEM!!!! Kan fortfarande inte fatta att jag har förändrat mitt liv så mycket. Alla hälsovinster man har gjort. För mig handlar det inte bara om minus 35 kilo utan hur mycket bättre jag mår. Jag känner mig som en helt ny människa (men jag är ändå samma goa sara *hihi*)
Igår var vi ju i stan och shoppade lite. Guuuud va kul det är och shoppa :) Det blev en tröja, korta shorts, leggings, BH till mig. Benjamin fick en ny vårjacka och en keps. Skulle egentligen vilja shoppa lite mer men Benjamin tycker det inte är lika kul som jag :)

Morgonen har varit lugn. Benjamin har varit på dagis.
När jag stod och diska imorse så försökte jag komma på en ursäkt att inte hoppa upp på motionscykeln. Den ändå jag kunde komma på var att jag orkade inte. Ingen godtagbar alltså :) Så det blev 30 minuter!! Härligt! :)

Ha en fortsatt bra dag

TREVLIG VALBORG!!!

2 kommentarer:

Cee sa...

Tack för titten på min blogg blir alltid lika glad när någon kommenterar. Vad duktig du har varit sedan din start. wow måste kännas härligt. Man får jo också gratulera till att dú snart blir guldmedlem. Häftigt. Ja själv har jag jo lång väg att vandra men det är så roligt och bekräftandet att se och läsa att andra faktiskt har klarat det. Så mon inte jag också kan!!! Kram Cee

Fröken Finemang sa...

Hoppas Ni får en härlig kväll! Här blir det också mys, nån film och bara vara! Guldmedlem.. va! Smaka på det ordet! Guldmedlem! ! Härligt härligt!! Du förtjänar det så mkt!! Hörru du! Många kramar!!