tisdag 29 april 2008

Tisdag

Då var det Tisdag. En solig men blåsig sådan. Varför måste det alltid blåsa här nere, så himla tråkigt. Men men solen skiner iallfall, alltid något ju :)
Morgonen har bestått av städning. Mindre kul men det måste ju göras. Nu är lilleman hämtad och han sover gott. Efter att han har sovit så ska vi åka ner till stan en runda och shoppa lite. Både jag och Benjamin behöver liter saker. Syrrorna ska med....
Skulle egentligen träna idag men känner mig tjock i halsen så jag hoppar över det. Har fått min motion idag genom städningen och plus att vi ska springa lite affärer sen *hihi*...

Pointsen gick bra även igår. Alla 23 intogs... Låter kanske lite konstigt men jag hoppas faktiskt inte på mer minus nu utan nu vill jag stå stilla!!!!
Valborg imorgon och vi ska faktiskt inte hitta på något speciellt. Kanske något gott och äta:) Daniel jobbar iallafall bara till tre.....

Ikväll serveras den kycklingfilé, ris, bsås och broccoli

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :) Jag måste bara kommentera inte ofta jag gör det om man tänker på att din blogg följs varje dag. Du är så grymt duktig, jag förstår inte hur du kan fixa det så lätt som det känns ;) Du är en fantastik person att följa, lycka till med fortsättningen :D Kram