lördag 26 april 2008

Lördag

Så var det lördag. Morgonen har varit lugn. Det har blivit mys och bus med Benjamin :) Hoppade även upp på motionscykeln i 30 minuter. Häligt!! :)
Nu sover lilleman. Daniel är iväg och tvättar bilen och byter däck och jag har precis ätit lite lunch.
Vi har ingen aning om vad vi ska hitta på idag men något blir det iallafall.... Vi får väl se.
Kvällen kommer iallafall spenderas hemma. Mysigt!

Gårdagen gick bra. Jag åt upp alla mina points (23 stycken). Det gick faktiskt bra!
Benjamin var på gott humör och var verkligen inte trött igår så vi åkte självklart iväg och hejade på pappa!!!

Nä dags att göra sig iordning innan Benjamin vaknar så vi kan hitta på något sen.

Ikväll serveras det Fläskfilé, potatisgratäng (gjord på milda mat4%), bsås och sallad

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

åh vikken god middag ni ätit!!
jag måste styra upp min middag för ikväll:.!! =) jobbigt o komma hem när man vart borta o bara njuta av att vara hemma, o läsa alla bloggar :D Äta, bör man.. SÅ, famför Brolle (mums.. hihi) ska ja nu styra upp mig!
Ja ja =) Hihi, göteborg var underbart!!Verkar som ni haft en bra helg hittills, hoppas söndagen blir skön!! kramkram!