måndag 7 april 2008

Måndag

Då var det Måndag. Första dagen på denna vecka :) Solen den skiner och våren är här....idag iallafall :). Tyvärr så får vi inte utnyttja denna fina dag, lilleman har feber så vi får tyvärr stanna inne.
Idag blir det ingen motion för min del. Det är Daniels tur att träna. Men imorgon är det step som gäller och även onsdag om nu allt går som planerat....

Ja jämviktspromgramet flyter på, det är inte lätt att stabilisera vikten. Men både fredag och lördag fick jag i mig alla 24 pointsen, nästan alla igår också. Vi får väl se vad som händer idag.....

Lilleman sover, Daniel är iväg och handlar lite till lägenheten och jag har precis ätit lite lunch. Nu ska jag slänga mig i soffan (blev inte mycket sömn inatt med tanke på att man ville gärna håll koll på febern)....

Ikväll serveras det löviff i sky, kokt potatis, gelé och bönor

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Ha en bra tisdag!!
hoppas du kommer iväg på step ikväll! Kramkram!!