tisdag 8 april 2008

Härligt!! :)

Så då var man helt utslagen efter en timmes step. Det var inte lika hårt som det brukade vara men det var kul ändå :)
Väl hemma så stod en kycklingpaj med en god sallad och väntade på mig. Guuuuud så god paj!!!! Den var så himla god, även Daniel tyckte den var smaskens. För 1/4 dels paj blev det 6.5 points och man fick mycket mat för så lite points.... Testa den!!

Nu ska jag slänga mig på soffan med min älskling :) Njuta av en vv bar (soft caramel) och ett stort glas cola light

Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den god! Finns en anledning till att den blivit en favorit hos många ... :-P

Vi ses på torsdag!

Anonym sa...

Vet inte om jag är trög...men vad var det för paj???

Anonym sa...

Jag testar gärna men var finns receptet?

Hälsningar
Catarina