tisdag 22 april 2008

Tisdag

Då var det Tisdag, en riktigt härlig sådan :) Benjamin har varit på dagis (förskola) nu på morgonen så jag har läst på till delegerings provet som jag ska ha imorgon. Det blev även en tur på motionscykeln i 30 minuter.... Härligt :)!!!
Nu nannar lilleman gott och efter tuppluren ska vi ut i det fina vädret. Det är våååår!!!!

Det gick jätte bra på vv igår. Kul att jobba med ett så härligt gäng och plus att man får träffa alla goa medlemmar så klart :)
Pointsen gick jätte bra igår. Tur att man kan ta tag i det efter en dag med lite för mycket av det goda *hihi*... Man måste få ha sådana dagar ibland....eller??!!

Nä nu ska jag passa på att läsa på till delegeringen och sen ska det packas lite fika :)

Ikväll serveras det chili con carne med sallad och bröd

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan på dig! Deligeringsprovet gjorde jag i maj förra året och tyckte det var lite klurigt.. men inte svårt.. de var bara de att man skulle tänka logiskt.. haha jag är inte den bästa på sånt.. men jag klarade provet med bara ett fel:P Medicin, insulin o såromläggningar... de där grejar du lätt!! Lycka till!

Fröken Finemang sa...

Halloj vännen! Hoppas ni får en härlig dag o att solens strålar når er ! Härligt med Vår! !
Ha en riktigt riktigt härlig dag!
kram!