torsdag 3 april 2008

Ooppps

Då var man hemma igen... Ätit lite middag och har fått lilleman i säng. Sover ej än men snart så....
Ja hur gick det idag då?? Jo jag ville ju ha ett minus men trodde aldrig att det skulle bli så här mycket.... 1.6 ner :) Klart att jag är glad. Bättre än plus iallafall. Men som sagt, jag ska ju lära mig och hålla vikten så därför ska jag lägga på två points till. Alltså 24 points.. Usch så mycket men det ska väl gå.
Sammanlagt nu är det 33.8. Det blev alltså min elfte stjärna :)))))

Nä nu ska det planeras och till det ska det smaskas på lite salta pinnar och den nya vv baren med jordnötter och ett stort glas sprite zero

ha en fortsatt bra kväll

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Härligt, det var ju ett lite angenämt "problem". Grattis får man väl säga ändå :-)
Kram och pepp
Cornelia

Cee sa...

oj ja det var jo ett bra resultat =) visste jo att du kunde ...
Får se om du kan hålla det till nästa vecka och inte gå ner mera hi hi kram Cee

Fröken Finemang sa...

grattis till stjärna 11! duktigt! men det var inte så det va tänkt?!
Nu får du försöka äta dina points :) Hålla din vikt och njuta av det!!
Ha en goo fredag! kramkram

Anonym sa...

Hejsan o grattis!!! Hur gööör du egentligen?! haha jag vill oxå! Jag måste försöka få fatt i den dicilpinen jag hade när jag körde hårt i början! Måste hitta den! tihi
kraam

Anonym sa...

Och jag som tok-kämpar för att hålla mina points. Tycker i alla fall att du är så jäkla duktig!!!! en miljon grattis. Och så fina bilder på dig!

Anonym sa...

Wow! 11 guldstjärnor! Stort grattis!