tisdag 15 april 2008

aj aj aj men visst är det härligt :)

Det blev ingen step idag utan jag och syrran gick upp till gymet istället. Det var cirka 4 månader sen sist så det kändes i kroppen.. Har redan träningsvärk *hihi*, så jag kan tänka mig hur jag känner mig imorgon. Men visst är det härligt med träningsvärk??!! Då vet man ju att det har gjort någon nytta :)))

Lilleman är bättre. Har behållt all mat som han har ätit idag. Men ögonen har börjat vara sig och rinna och man kan se att det är ögoninflammation. Så imorgonbitti blir det en tur till doktorn. Sen klockan tio ska jag på en arbetsintervju. Detta jobbet hoppas jag på verkligen. Så håll tummarna för mig :)

Nu är det Desperate housewife.....äntligen!! :) Till det blir det god vv choklad och ett stort glas cola light!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorn!!!

Fröken Finemang sa...

nu är´ru på intervju!
hoppas det går bra!! Håller alla tummarna o tårna! :)
kramkram!