torsdag 24 april 2008

Opps I did it again...

Ja med tanke på vad jag har ätit hela veckan. Har dock bara gått över mina points en dag men jag har ändå ätit mer än 19. Jag tordde iallfall att jag skulle stå still eller kanske gå upp eller ner ett hekto. Nä så blev inte riktigt. Gick snarare ner 1.2kg. Ja utan att kämpa ett dugg. Lite orättvist om man tänker på vissa veckor då man verkligen har kämpat och "bara" tappat ett hekto.
Men det är klart att man är glad att få ett minus på vågen men nu är jag verkligen nöjd!!! Nu vill jag stanna på denna vikt! Så denna vecka ska jag verkligen kämpa för att stå still på vågen..
Men allt som allt är det nu exakt 35 kilo!!!!

Nä nu är det lite tv som gäller.....
veckoplaneringen är klar och popcornen är uppätna :)

Ha en fortsatt bra kväll

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä nu du.. nu blir jag avis på dig!! De där minuset skulle juh jag ha idag juh:O hahah.. Grattis!!! Härligt härligt! Jag snor de från dig om 2veckor.. stängt här nästa vecka!! Jag har veckohandlat ikväll:) Superskoj:) inte alls tungt att cykla hem med:) ryggsäck o cykelkorg!! Yes! haha... Kram på dig!! Du är duktig du:)

batgirl sa...

Oj! det var mycket ner.
Tänk att du snart är guldmedlem :)
Ha´en trevlig dag!
Kram!

Anonym sa...

Wow!!! Härligt!!! Stort Grattis!

Fröken Finemang sa...

Ojoj! Jaha så NU är du Nöjd?! Ja men va skönt!! grattis till de fina minuset nu då!! 35 kilo!! Puman va härligt!!
kramkram!