torsdag 10 april 2008

Torsdag

Så var det tordag.. vilket innebär att det är vägning idag. Jag är lika nervös som alltid. Kommer nog vara det tills jag blir guldmedlem...:) Lite löjligt kanske.
Morgonen har varit lugn. Elen var avstängd här i några timmar så jag och syrran åkte iväg ut till väla. Det blev en blus och en tröja.

Dagen kommer vara lugn. Ska inte förbereda någon mat till ikväll utan det ska bara kokas lite pasta och vispas upp lite vv pastasås när jag kommer. Känner inte för att laga något speciellt idag, då är det bra att ha vv´s pastasås hemma :) (ja och pasta så klart *hihi*)

Uppdaterar senare om hur det gick....

ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

så som vanligt..
lycka till!! =)
ha en goo torsdag! snart helg! =)

Anonym sa...

Tack tack! Jag sitter här och är spääänd av förväntan! Hoppas på ditt rsultat snart! tihi ikväll ska jag testa nya jordnötsbaren... Min konsulent sprang o hämtade en låda till mig från dagens sändning med varor.. jag är alltså först i Eskilstuna;) hahaha Härlig är hon! Jag funderar på o bli konsulent sen! bara 10 kilo kvar:) //lindabinda