torsdag 3 april 2008

Torsdag

Så var det Torsdag, vilket innebär att det är vägning.. Såå himla nervös. Jag var ju inte där förra veckan och veckan innan dess så gick jag upp 0.4. Så idag hoppas jag på ett stort minus :)!!
Annars så tycker jag att jämviktsprogramet går bra. Vissa dagar är det jätte enkelt att äta mer points medans vissa kan jag inte få i mig alla...
Ska även hoppa in som vägare idag....verkligen kul!! Jag är en av dom "konstiga" människor som tycker det är kul att gå till vv *hihi* ....

Nu är lilleman hämtad från dagis (ja jag vet förskola heter det idag:) ). Har precis lagt honom i sängen. En ny grej som vi har infört nu, alltså att han ska somna själv. Än så länge funkar det bra, han bara ligger där inne och snackar lite tills han somnar :) Duktig kille!!!

Nu ska jag laga lite mat till ikväll. Måste ha det klart när jag kommer hem annars åker bara massa annat gott in i munnen :)

Uppdaterar senare om hur det gick

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Cee sa...

Det har säkert gått bra. Du är så målmedveten kram till dig
/Cee

Fröken Finemang sa...

jag tror på dej jag =)
dagis är mer lättsamt! även om förskola må vara det korrekta..
idag är ingen bra dag ur vv synpunkt. nästan så jag skäms. men, bara nästan eftersom allt jag gör numera iaf är medvetet. men så kan det gå.. ska iaf cykla ikväl så blir dagen lite bättre ;)
jag älskar o gå till vv.. blir så motiverad och så VILL jag.. mötet med vågen är aldrig ångestframkallade, utan det går som det går.. Men så vill jag ju bli "konsulent" eller så när jag är klar med vv o skolan å så..
Lycka till! kramkram!!!!