söndag 27 april 2008

Söndag

Då var det Söndag. Dagen igår blev kanon. :) Efter att lilleman vaknat klädde vi på oss och åkte iväg för att äta lite glass. Gott!! Sen åkte vi hem till Daniels pappa&gänget. Där bestämmde vi för att stanna över natten. Det blev lek i trädgården, njutning av solen, härligt sällskap, vår första grillning för i år (guuud sååå gott) och någon gång i natt gick vi och lade oss *hihi*!
Nu är vi hemma. Lite trötta och så :) Lilleman sover och det kan man ju förstå med tanke på att han lekte med farbrödrar ända till klockan tio (brukar annars gå och lägga sig vid sju tiden)...
Det blev iallafall en kanon dag med lite för mycket av det goda. Men det får jag reparera nu i dagarna.....

Idag kommer det se ut så här. Daniel ska jobba två-tio. Väldigt tråkigt men jag och Benjamin packar väskan och går till min mamma&pappa. Spenderar dagen där :) Även där blir det grillning :) Toppen dag i dag också. Lite mer vv vänlig mat och så där med tanke på att vi alla är med i vv....

Ha en fortsatt bra dag

Bjuder på ett par bilder ifrån igår.













Lilla jag






Min goa son :)

3 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Så sööt!! =)
ha en braig dag idag!!

batgirl sa...

Åh vad söt han är! Och du är oxå jättesöt. Du liknar faktiskt Linda Bengtzing lite på bilden...

Anonym sa...

Heej!
Har du gått ner 35 kilo!?
Bra jobbat!!

Jag har själv gått ner 22 kg sen i januari, men vill ner 30 till innan jag är nöjd, så jag har en lååång resa kvar.
Men nu har jag 2 kg kvar t 10%, så jag tar det i små steg, man kan nog inte se HELA ALLA kilon på en gång.

Ville bara med detta säga att du har varit såå duktig & att du sporrar mig=D

Önskar dig en fin dag