torsdag 16 oktober 2008

Vågen visade.........

Ja den stod helt stilla. Och jag är jätte nöjd :) Mitt sista lilla mål är ju att gå ner ett par kilo till men jag har ingen brådska. Min målvikt är ju nådd så dessa två kilo som jag vill ner är bara en liten bonus :)

Har precis veckoplanerat, så nu är det dags att slänga sig i soffan och titta lite tv innan det är dags för kudden!!
Full rulle hela helgen.
Fotboll hela lördagen. Daniels sista kvalmatch och sen är det äntligen uppehåll. Börjar bli lite kallt nu att stå ute så länge..
På Söndag är det 2 års kalas för lilleman. 22 personer som kommer hit. Så med andra ord en fullspäckad söndag. Men rolig så klart :) Kan inte fatta att det är snart två år sen man var höggravid och vägde 106 kilo. Saknar tiden då lilleman var "nykläckt" (dock inte tjockistiden :))

ha en fortsatt bra kväll

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

ja men bra bra!!You go girl! ;)
o lillen blir stor :) mysigt, men ojsan vilken helg! mkt att göra o ännu mer att göra :)
Du.. Cola light o popcorn då?? ;)

Anonym sa...

Vad skönt att du inte hade gått upp i alla fall. Så bra jobbat.
Skojar du? Har du vägt 106kg?
Det hade jag aldrig gissat :)
Ja du får nog fullt upp i helgen ;)
Kram