fredag 24 oktober 2008

Fredag

Vad är det man brukar säga.... Det är en ny dag imorgon eller?? Usch dom här tre dagarna har jag bara ätit, är inne i en jätte tråkig period där allt känns skit jobbigt. Så som vanligt så tröstar man sig med en massa godis..... Såååå jäkla korkat!!!!

Har varit iväg och shoppat hela dagen med syrrorna och mamma på väla. *mysigt*!!! Vi började med att luncha - kyckling med wokgrönsaker sen shoppade vi i fyra timmar :) så nu kan man säga att jag är helt slut *hihi*. Det blev två stickade klänningar, en jacka och ett par stövlar. Vilket gjorde att jag faktiskt fick tillbaka min motiovation, lite grann iallafall...... För det är ju så himla kul och handla kläder på vanliga avdelningar och i normala storlekar....

Så imorgon är det en ny dag, som jag hoppas på blir bättre än dessa tre dagar som har varit.....

Ha en fortsatt bra fredagskväll

Inga kommentarer: