måndag 13 oktober 2008

Ny vecka

Då var helgen över. Vilket alltid är tråkigt men på ett sätt väldigt skönt. Tycker om att ha rutiner och det är mycket lättare att planera på vardagarna.
Ställde mig på vågen imorse och blev såååå himla ledsen och arg. Vågar knappt säga vad jag hade gått upp. Kan faktiskt inte fatta varför, för att jag har faktiskt inte överätit något speciellt. Får nog skylla på den "roliga veckan" som vi tjejer har. Jaja men nu är det iallafall skärpning med allt!!! Nästa vecka drar mitt träningsschema igång och jag längtar så:)

Så här kommer min dag se ut....
Frukost: Smoothie (lättmjölk, banan och hallon) 2.5p
Mellanmål: 2glas vatten
Lunch: vv Het nudelsoppa, 2 knäckebröd med vv leverpastej, gurka och clementin. Cola light 3.5p
Mellanmål: Äpple och clementin vatten
Middag: Chili con carne m. knäckebröd (o pålägg) och sallad, cola light 8p
Kväll: vv choklad och clementin

Summa 16
Sparade 3
(Lilleman ska ha 2års kalas på söndag och min tanke är att äta en liiiiten bit tårta så därför ska jag spara)

Dags att åka ner till skolan
Ha en jätte bra måndag

Inga kommentarer: