fredag 3 oktober 2008

Fredag

yes då var det äntligen helg :) Tyvärr blir den inte så som vi vill. Lilleman har feber, igen!!!! Helt jäkla otroligt vad detta dagis (förskola) kan ställa till det. Så lilleman har varit hemma med mig idag. Har jätte mycket med skolan men jag har gjort mitt bästa idag och har fått undan en hel del faktiskt.
Imorgon var det ju menat att vi skulle ut och festa lite. Men nu får vi se hur han är imorgon. På söndag var det även bestämmt att vi skulle äta på båtarna med familjen. Men SMHI har gått ut med varningar att det ska storma och då vill vi inte åka några båtar... Så vi har flyttat fram det..
Ja som sagt, vi får väl se hur den här helgen blir.

Pointsen har gott bra idag. För att vara fredag är det bra gjort av mig att bara äta en points för mycket. Eller jag än så länge har jag ätit 18, men jag har tagit fram ett vv choklad som jag nog kommer äta. Vi får väl se :)

Ha en fortsatt bra fredag kväll

Inga kommentarer: