fredag 31 oktober 2008

Fredag

Äntligen är det helg, sååå himla skönt!! :)
Började dagen med att plugga när Daniel och Benjamin gick imorse. Läste ett par timmar sen drog jag och syrran ner till friskis och svettis. Det blev en timme på gymet :) Härligt! Även skönt med en liten paus ifrån studierna.

Jag och lilleman ska ta en promenad bort till city cross sen. Ska egentligen veckohandla imorgon men behöver lite saker till ikväll....
Ikväll blir en lugn mysig framlijekväll. God mat och Idol.... Kanske någon bra film också, fömodligen Sex in the city - ja om jag nu får som jag vill. Det brukar jag få *hihi* :)

Så här SKA min dag se ut (19points)
Frukost Smoothe 2.5p
Mellanmål Massa vatten och äpple
Lunch vv wienerkorv, potatismos och broccoli. Efterrätt - vv lemon dream 4.5p
Mellanmål Äpple och clementin
Middag Fläskfile, hasselbackspotatis, viktlökssås och sallad 6.5p
Kväll Godis 5.5p

Summa 19 points

Ha en jätte bra fredag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig hallowen :)
Kram

Anonym sa...

Det lät mycket gott det du åt på kvällen! Hur gör du vitlökssåsen och hur många points innehåller den?

Du är verkligen superduktig!