tisdag 21 oktober 2008

Tisdag

Oj, redan tisdag. Förstår inte vart de senaste dagarna har tagit vägen..... Som sagt det har varit full rulle hela helgen. Handling och städning i fredags och i lördags var det fotboll hela dagen. Daniels lag vann kvalet och har nu gått upp en serie. Så det blev fest för han i lördags så jag och Benjamin spenderade kvällen hemma hos mamma&pappa.
I söndags hade vi två års kalas för lilleman. Vi var 21 personer här hemma i vår trea :) Men det gick bra. Det bjöds på tacos och tårta så klart :) Vi gjorde fotbollstårta så ni kan ju gissa om lilleman var nöjd :)
Igår blev det en del pluggande och en sväng ner till skolan. Vi reda på mitt prov plus mina arbeten som jag har lämnat in. MVG på allt, så gissa om jag är nöjd :)

Pointsen går bra. Självklart så blev det för mycket i söngdags. Kunde inte låta bli att äta en stor bit tårta :) Brukar alltid hoppa över det men det var ju lillemans födelsedag. :)

Fömodligen blir det ingen vv för mig denna vecka, men det gör inget. Har förmodligen gått upp så det gör inget.

Ha en bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste fråga är han med i ett känt fotbolls lag? Så han är med på tv kanske?

Kram