söndag 5 oktober 2008

Söndagsmys

Regnar och blåser gör det ute och man har verkligen inget dåligt samvete för att man bara vill vara inne och mysa med familjen.
Vi ska absolut inte göra någon speciell nytta idag, har till och med köpt sara lee ´s pizza så man slipper stå vid spisen allt för länge :)

Lördagen igår var också bra, det blev ingen utgång för vår del. Lilleman hade ju feber så vi ville hellre stanna hemma med honom... Pointsen gick inte så bra igår. Har bestämmt mig att jag får unna mig på lördagar. Det måste man få göra för att orka vara duktig dom andra dagarna.
Så idag vaknade jag upp som en viktväktare och ska även lägga mig som en sådan *hihi*!!!

Nä dags att fortsätta mysa med familjen
Ha en fortsatt bra söndag

1 kommentar:

batgirl sa...

Hej på dig!
Gulashsoppan var som sagt jättegod! Köpte den på hemköp. Synd bara att dom hade bara just den. Är nyfiken på dom andra. Annars är allt bra! Ska till vv imorgon och väga mig och köpa jämnviktprogrammet.
Hoppas att allt är bra med dig!
Kram