tisdag 28 oktober 2008

Motivationen tillbaka...

ja lite iallafall, så det går på rätt håll:)
Igår gick allt bra, det blev lite jobbigt under kvällen och det är faktiskt första dagen på länge som inget godis åkte ner. Jag nöjde mig med 3 pepparkakor och det är jag stolt över. Förr när gamla sara fanns :) så kunde jag äta en halv burk men vissa saker har jag lärt mig :)

Var i skolan igår och det gick väl bra. Fick tillbaka mitt prov på bokslut, fick VG+ så det är jag absolut nöjd med. Lämnade även in två hemttentor och gick igenom det sista provet som jag ska ha på måndag. Sen är den här kursen slut. Den 10 november ska jag starta med en ny :)

Så här SKA min dag se ut..... (19points)
Frukost Smoothie 2.5
Mellanmål Vatten 0p
Lunch Pasta med vvpasta sås, champinjoner och paprika 5.5p
Mellanmål clementin och vvgodis 1p
Middag Wok med kyckling, nudlar och wokgrönsaker 7p
Kväll vv choklad , 2 pepparkakor ochclementin 3p

Summa 19


Ha en jätte bra dag

Inga kommentarer: