måndag 27 oktober 2008

Gamla Sara

Ja den gamla Sara har varit tillbaka nu en vecka och jag mår inte bra alls. Jag har en förmåga att äta när jag känner mig lite nere och det är en vana som jag måste lära mig att jobba bort. Iallfall så jag jag frossat i rätt mycket godis som förmodligen kommer visa sig på vågen.
Men igårkväll bestämde jag mig för att nu får det vara nog. Mår ju inte bättre av att äta detta skit så varför fortsätta.
Så nu är det en ny vecka med nya utmaningar. Känns skönt!!! :)
Jag kan och ska detta :)

Idag ska jag ner till skolan och lämna mina hemtentor. Sen ska jag söka lite nya kurser.

Min dag SKA se ut så här (19points)
Frukost smoothie 2.5p
Mellanmål: Vatten
Lunch vv wienerkorv, potatismos och broccoli 3p
Mellanmål Äpple och clementin 0p
Middag Spaghetti och köttfärssås och sallad 9p
Kväll clementin och 3 pepparkakor 1.5p

Summa 16
Sparade 3

Ha en jätte bra dag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Gamla Sara finns alltid kvar.. Men Nya Sara har en vilja av STÅL. en motivation som inte är av denna värld!

DU KAN, och DU SKA!
Ingen vill det hellre än jag. ele rjo.. Du såklart :) Lägg helgen bakom dig och starta om.. Livet ställer sig i vägen, och om vi bara tar tag i det igen så gör det inget!

Beteendet ja.. hallå hallå, det är något att träna bort, det får ta tid! Och det kommer ta tid.. men din hjärna och Nya Sara kommer bemästra beteendet och Gamla Sara.. DU har allt stöd i världen!
KRAM!!

Anonym sa...

har haft precis likadana dagar :( Men nu ska det bli ordning på torpet!! eller hur!? :) Ha det gott. kram